Blog

Kterak se nám podařilo zplodit potomka i přez nemohoucnost lékařů.

Prdíky

Ahooj,
    dneska to je teda den. Nejdřív mě sám ta´tka doma hlídal, protože šla mamka s Terezkou k doktorovi, kvůli její angíně. Tak jsem mu provedl lumpárnu, protože se o mě pár dnů nestaral, kvůli ty jeho nemoci.
Dneska mě tedy po delší době přebaloval, počkal jsem až mi dá čistou plýnku, namaže prdelku, tak jsem se mu hned potom vykadil do ty čistéééé. Ha ha haaa. Tak mi ji musel hned vyměnit. Když mi dával druhou čistou, tak jsem začal kadit hned, ani jsem nanic nečekal, tak si to taťka hezky užil.
     No a že opakovaný vtip není vtipem, tak do třetí čisté plýnky jsem se počůůůral, tak to měl taťka radost největší, protože mě musel i přestrojit.
 
     Takže si mě ta´tka dneska hezky užil, potom co se v obýváku vyvaloval a nestaral se o mě, tak si to dneska vybral najednou. No abych teda řekl něco ještě navíc. Tak mě hodně trápí prdíííky. Budeme s tím muset něco udělat, začnu brát nějaký čaje, kapičky a uvidíme co mi pomůže. Takže určitě pochopíte, že jsem neměl skrze ty moje potíže, se dnes ani usmívat.


Žádné komentáře:

Okomentovat